Laatste blog - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Aty Lugt - WaarBenJij.nu Laatste blog - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Aty Lugt - WaarBenJij.nu

Laatste blog

Blijf op de hoogte en volg Aty

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Laatste nieuws. Deze week zijn we naar Discovery Cove geweest en daar hebben Patricia ,Michiel en Tessa met de dolfijnen gezwommen en ik heb samen met Michiel onder water gewandeld,ook hebben we gesnorkeld . Verder zijn we naar Animal Kingdom en Universall studio's,Downtown Disney, Water park Tyfoon daar hebben ze hele hoge golven te gekke glijbanen, en de andere parken geweest om de laatste achtbanen en attracties te doen waar we nog niet in geweest waren vanwege het onweer . En natuurlijk ook winkelen de nodige souveniertjes te kopen.
Morgen gaan we weer naar huis. Einde Vakantie. Heel leuk geweest,Geweldig.

• 21 Juli 2014 - 09:20

Thea :

Ja aan alles komt een eind,maar dit kan niemand meer af nemen.Ik wens jullie allen een goede reis terug.Tot gauw