Kennedy Space center en Annimal Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Aty Lugt - WaarBenJij.nu Kennedy Space center en Annimal Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Aty Lugt - WaarBenJij.nu

Kennedy Space center en Annimal Kingdom

Blijf op de hoogte en volg Aty

17 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Hier weer een vervolg.
Wij zijn naar Kennedy Space Centre geweest was erg leuk en interessant We zijn met een bus toer naar het platform gegaan en we hebben de hal waar de shuttle in elkaar is gezet gezien en langs de rijbaan gereden waarover de de shuttle is gereden naar het platform. Daarna naar een hal geweest waar een raket in delen aan het plafond hing en een film over de eerste maanlanding gezien. We hebben deze week bijna elke dag wel regen en onweersbuien. Verder zijn we naar de Universal studio geweest (Harry Potter ). Met de Zweinstein trein naar het kasteel Howarts. Erg leuk allemaal . Maar weer onweer dus veel attracties gaan dan dicht. Verder zijn we naar Annimal Kingdom geweest in de Piranya geweest drijf nat geworden toen nog wat achtbanen gedaan en een trip door de jungle in een jeep gedaan . Daarna ging het weer regenen en onweren.