Vervolg - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Aty Lugt - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Aty Lugt - WaarBenJij.nu

Vervolg

Blijf op de hoogte en volg Aty

13 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Hier dan weer het vervolg.we hebben het ontzettend druk,we zijn naar Sea Life. geweest erg leuk en daarna zouden we gaan zwemmen in het waterpark, helaas ging het sluiten want er kwam onweer aan jammer.de volgende dag opnieuw naar het Waterpark en dat was grandioos Tessa Michiel en Patricia zijn alle glijbanen af geweest,daarna ben ik met Tessa met een band over de rivier gedreven, en toen ben ik met Patricia met de kabelbaan omhoog gegaan en dan lopend naar beneden mooi uitzicht over het hele park.Verder zijn we wezen winkelen en lekker uit eten geweest. Vandaag een flinke bui gehad maar de temperatuur nog steeds boven de dertig graden heerlijk.Gisteren zijn we naar de lichtjes parade geweest en daarna vuurwerk we waren pas om12 uur thuis hartstikke moe dus vandaag uitslapen. Groetjes tot de volgende keer.

• 13 Juli 2014 - 07:53

Thea:

Nou jullie genieten wel he.leuk aldie glijbanen .We wachten weer op het volgende bericht.grtjs van ons