Disney World - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Aty Lugt - WaarBenJij.nu Disney World - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Aty Lugt - WaarBenJij.nu

Disney World

Door: Aty

Blijf op de hoogte en volg Aty

09 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

We vertrokken om 11.10 naar Boston en zijn daarna door gereisd naar Atlanta. Auto op gehaald en naar ons resort gereden.
We allemaal bekaf en zijn meteen naar bed gegaan.
8/7 we zijn naar Magic kingdom geweest. Om 4 uur terug en toen naar het zwembad met Michiel Tessa en ik. Ilse was in de auto in slaap gevallen en in bed gelegd. Wij gaan nu naar bed. Tot de volgende keer.

• 09 Juli 2014 - 07:49

Thea Prins:

Goedemorgen Aty. Fijn dat jullie goed aangekomen zijn,wat zitten jullie mooi nu maar fijn genieten.groetjes aan allemaal.

• 09 Juli 2014 - 09:18

M.Fluit:

Hallo allemaal fijn dat jullie het gezellig hebben geniet van alles daar dikke kus voor Ilze en Aty we redden het wel even zonder levens maak het maar goed als jullie terug zijn.Ik ga vandaag weer op de kleine passen die heeft oorontsteking maar het gaat nu weer goed.
    Lieve groetjes en Yindee vind alle knuffels leuk uit Disny zegt ze.

• 12 Juli 2014 - 20:55

Thea Prins:

Ik zit te wachten op je verslag.